П`ятниця, 17.05.2024, 05:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Відвідувачі
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 4472
Проверка сайта
Статистика
» Зареєстровані на сайті
Всього: 13
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
Чоловіків: 10
Жінок: 3

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична скарбничка

Година спілкування:" Бабин Яр – місце забуття і місце пам'яті"(вих.Іщенко Ю.В.)
[ Викачати з сервера (14.62 Mb) · Скачати дистанційно () ] 26.09.2021, 18:16

Автор: Ковтун С.О.

Тема: «Бабин Яр: якою є наша пам‘ять».

Епіграф:   Жити і завжди пам‘ятати

Керівник проекту: Ковтун С.О.

Навчальний заклад: ДНЗ «Професійний ліцей м.Українки».

 

Цілі:

  • Формування в учнів навичок історичної емпатії та власної позиції щодо тих чи інших процесів історії.
  • Розмова про жертви Бабиного Яру та інших місць масового знищення євреїв, ромів, військовополонених, українських патріотів має розкрити зміст трагедії, спричиненої нацистською навалою.
  • Сформувати власне ставлення до проблеми збереження суспільної історичної пам'яті..
  • Формування в учнів толерантного ставлення до людей всіх націй.
  • Привернути увагу учнів, вчителів до проблеми нетерпимості молоді до людей з іншим кольром кожі та іншої нації .
  • Прищеплювати навички пошукової та винахідницької діяльності учнів.
  • Розвивати творчу ініціативу та критичне мислення учнів.
  • Розвивати цілеспрямованість, наполегливість, працьовитість.
  • Розвивати навички аналізу своєї діяльності, її оптимальності та ефективності.
  • Систематизувати та поглибити знання про історію країни.
  • Формувати та розвивати вміння працювати з різноманітними джерелами інформації, виділяти головне, аналізувати та систематизувати інформацію.
  • Формувати вміння презентації та захисту своєї роботи.
  • Удосконалити навички використання комп'ютерної програми PowerPoint для представлення результатів своєї роботи.
  • Формувати навички роботи та ділового спілкування в групі.

Тип проекту:

Інформаційний, груповий, довгостроковий, міжпредметний.

Ключові слова і поняття:

Голокост, історична пам'ять, вшанування меморіальних місць масових трагедій

Методичні прийоми та техніка:

Робота в групах, дискусія, аналіз текстів

Стислий опис проекту

Обговорення з учнями фактів про трагедію Бабиного Яру. Тільки 29 і 30 вересня 1941року нацисти за допомогою місцевої поліції вбили в Бабиному Яру 33 771 єврея.  Розстріли продовжувалися ще декілька днів. Проте й після того, як були знищені майже всі євреї, які мешкали в Києві, Бабин Яр залишався місцем масових розстрілів, там загинуло багато ромів і радянських військовополонених. Серед жертв Бабиного Яру – підпільники, комуністи, українські націоналісти, психічно хворі. Дотепер точно невідомо, скільки євреїв було знищено в Бабиному Яру… За підрахунками українських істориків, за час окупації в Бабиному Яру було знищено близько 150 тисяч осіб. В Україні існує дата вшанування пам’яті жертв Голокосту – 29 вересня.

Потім учні повинні запропонувати до показу факти трагедії, які вони знайшли.

Відповідно до інтересу роботи учнів за цими напрямами формуються 3 групи по 3 чоловіка для пошуку, аналізу інформації і його оформленню.

Планується представити результати проекту у вигляді мультимедійних презентацій і буклетів груп.

Навчальні предмети:

Технологія комп‘ютерної обробки інформації, охорона праці, комп‘ютерні системи і мережі, історія України, основи трудового законодавства.

Матеріали та ресурси:

Комп'ютери з необхідним програмним забезпеченням, сканер, принтер, засоби для зв'язку з Інтернетом, СD – диски.

 

Етапи проекту та запланована діяльність учнів та керівника проекту

 

Етапи

Діяльність учнів

Діяльність педагогу

1. Розробка проектного завдання

Обговорення  в групах за «круглим столом»: визначення основної теми та супутніх питань.

Знайомити учнів з проблемною темою, створює умови для формулювання теми і питань.

Попереднє опрацьовування  визначених питань.

Консультує, направляє думку учнів у потрібному напрямку.

«Мозковий штурм»: висунення гіпотез вирішення проблемної теми.

Пояснює правила проведення «мозкового штурму». Контролюють діяльність учнів.

Визначення основних завдань дослідження. Формування груп.

Розподіл завдань по групах.

Контролює процес створення груп, допомагають визначити напрями роботи груп.

2. Планування та організація діяльності

 

Рішення організаційних питань роботи груп: розподіл обов‘язків, вибір режиму роботи і зустрічей, використання комп'ютерною техніки.

 Допомагають вирішувати організаційні питання.

Обговорення в групах  джерел інформації і їх опрацьовання

Пропонується список можливих джерел інформації на різних носіях. Приймають  участь в обговоренні, дають рекомендації.

Узгодження загального напряму розробки проекту

Координують роботу керівників груп

Складання кожною групою плану роботи над проектом (перелік дій з вказівкою термінів і відповідальних, а також результатів їх роботи)

Погоджують плани роботи груп.

Стежить за рівномірністю навантаження на учасників груп

Обговорення способів оформлення результатів, визначення відповідальних за підготовку матеріалів до захисту, призначення доповідачів від груп

Дає рекомендації

Категорія: Методична скарбничка | Додав: ishenckoyury2017
Переглядів: 129 | Завантажень: 89 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Новини України
Події та свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2024
uCoz